سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

آبرنگی از نظرآباد در راه جشنواره بین المللی آبرنگ ایتالیا

اثر آبرنگ آقای علی مینوی راد هنرمند نظرآبادی به جشنواره بین المللی آبرنگ فابریانو ایتالیا 2016 راه یافت. آثار راه یافته به این جشنواره در اردیبهشت 1395 در شهر تاریخی و فرهنگی فابریانو به نمایش درخواهد آمد. آقای مینوی راد از فرهنگیان پیش کسوت شهرستان نظرآباد از توابع استان البرز و همچنین بنیانگذار موسسه مکتب القرآن است. ایشان درباره این اثر نوشته است: «چند سال پیش به زادگاهم شهرستان هشترود رفته بودم. در کوچه های یکی از روستاها به نام برّه ده قدم می زدم تعدادی غاز را دیدم همین که خواستم عکس بگیرم همه سرهایشان را بالا بردند و من عکس گرفتم و این اثر ساخته شد... دوست داشتم این اثر، پس از برپایی نمایشگاه در ایتالیا به نمایش عموم گذاشته شود.»

 ugd ldk,d vhn

ایشان دارای درجه کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است که در سال 1383 از پایان نامه خود با عنوان «شکل های خیالی مربوط به گل و گیاه در آثار نظامی گنجه ای» زیر نظر دکتر ابوطالب میرعابدینی و دکتر عباس ماهیار دفاع کرده است. چکیده پایان نامه ایشان به این شرح است: «در این پژوهش روش کار بدین ترتیب است که ابتدا مخزن الاسرار مطالعه شده و ابیاتی که در آنها نام گل و گیاه وجود داشت با مداد علامت گذاری و سپس هر یک از ابیات در یک برگ نوشته و شماره صفحه و بیت نیز در ذیل آن ثبت شده است و پس از آن به ترتیب کتاب خسرو و شیرین، لیلی و مجنون، هفت پیکر، شرف نامه و اقبال نامه نیز به همان روش فیش برداری شده است. با صلاح دید استاد راهنما در ترتیب، شکل مضبوط ترکیب را اصل قرار داده شده و آن در بخش گل مورد نظر آورده شده است مثلاً ترکیب چشم نرگس را در بخش نرگس آورده و داخل کمانک ترکیب را قرار داده ایم: نرگس (چشم نرگس).»

- نویسنده وبلاگ «ساوجبلاغ پژوهی» این موفقیت ارزشمند هنری را به استاد مینوی راد تبریک عرض کرده و مفتخر است که نخستین منتشر کننده خبر و تصویر این رویداد هنری است.




نوشته شده در  جمعه 95/1/13ساعت  5:42 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

 اهانت به جایگاه هنر خوشنویسی

احمد شفیعی ها

همین چند ماه پیش بود که، پخش گزارشی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر ثبت ملّی بستنی سنتی زعفرانی و مرصع شده با شربت آلبالو و آلوی برغان، کام دوستداران ثبت میراث ملموس و ناملموس را شیرین کرد.روستای برغان (از توابع شهرستان ساوجبلاغ واقع در استان البرز) برای جامعه خوشنویسی ما غریبه نیست. خاستگاه اخوان میرخانی موسسان انجمن خوشنویسان و آقا سیدمرتضی برغانی پدر گرامی میرخانی ها و محترم ترین شاگرد قدوه الکتاب میرزا محمد رضا کلهر. ثبت ملی بستنی برغان نشان از پیگیری و حمایت مجموعه ای از تلاشگران و متولیانی است که یحتمل کامشان به طعم این خوراکی شیرین شده و طاق همت را آن قدر والانهاده اند که به ثبت بستنی برغان همت گماشته اند. کامشان شیرین و خنک و دمشان گرم!

برغان اما میراث ماندگار دیگری هم دارد که اگرچه ریشه در کوچه پس کوچه های تاریخ ایران زمین از قزوین و تبریز و شیراز و اصفهان و کرمانشاه گرفته تا هرات و بخارا دارد لکن همت حلقه نورانی اساتید مرحومان آقا سیدحسین میرخانی کاتب قرآن و سیدحسن آقا میرخانی سراج الکتاب با پایمردی قلندرانی همچون مرحومان علی اکبرخان کاوه و ابراهیم بوذری تحت عنوان کلاس های آزاد خوشنویسی به بنای شبستانی منجر شد که چلچراغ نورافشانش ده ها و ده ها متعلم و هنرپژوهی بوده اند که احصاء نام یکایکشان از حوصله این مقال خارج است. دریغ و صد دریغ که در وانفسایی که وزیر اماراتی متولی برگزاری جشنواره البرده، صرف عجم ستیزی و مخالفت با خط پارسی از گنجاندن رشته نستعلیق در آخرین جشنواره البرده سرباز زده و نتیجتا این جشنواره امسال با گرایش های نسخ و ثلث...آن هم با رویکرد ترکی عربی برگزار شده، ساز همنواز با این رویکرد، در پستوهای مدرنخانه هنری خودمان هم نواخته می شود . صد البته از وزیر حاشیه نشین خلیج فارس انتظاری نیست. چشم گاهی سیاهی رفته و دل وقتی آشوب می شود که متولیان حفظ و اشاعه میراث فرهنگی ما، یا چشم بر واویلتای دلسوزان شریف ترین هنر تجسمی ندارند یا شوربختانه اصلاً در باغ نیستند. بقول یکی از استادان وقتی خطاب این سوال واقع شدند که استاد برای ثبت جهانی نستعلیق چه کار باید در یک جمله گفتند: «بگذارید ثبت ملّی شود ثبت جهانی پیشکش.» ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 94/12/28ساعت  9:56 صبح  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

 

 

استاد والی: نگاه درست و زیبای هم ولایتی های من به مسایل اجتماعی

استاد جعفر والی هنرمند نامدار ساوجبلاغی، نمایش «قرار» به کارگردانی مهرداد کورش نیا نویسنده و کارگردان ساوجبلاغی را در تماشاخانه ایرانشهر افتتاح کرد. استاد والی در آیین آغاز اجرای نمایش «قرار» با بیان اینکه خوشحالم امروز هم ولایتی های من با روشی صمیمانه، نگاهی درست و زیبا نسبت به مسائل اجتماعی به مردم می دهند، اگرچه واقعیت بیان شده تلخ باشد، گفت: امروز با جوانانی در تئاتر سر و کار داریم که ظرایف و لطایف تئاتر را درک کرده و به کار گرفته اند و از طرف خودم و همه دوستان دهاتی ام از این جوانان تشکر می کنم.استاد ر والی که عصر سه شنبه 24 آذرماه برای نواختن زنگ آغاز نمایش «قرار» در تماشاخانه ایرانشهر حضور داشت، به شرایط تئاتر و حضور موثر جوانان در هنر نمایش در سال های دور اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم چنین فضایی در کل تئاتر امروز اتفاق بیفتد. در زمان ما جوانان با اشتیاق و ذوق کار می کردند با وجود اینکه کار تئاتر آن زمان سختی های بسیاری داشت، امسال چند نفر از جوانان آن موقع جایزه گرفتند که بسیار افتخار کردم. در ادامه این مراسم که اجرای آن را مسعود فروتن بر عهده داشت، مهرداد کوروش نیا کارگردان «قرار» با بیان اینکه همواره در این سال ها شکوه داشتم که تئاتر پایه و بنیان هنرهای دراماتیک است و باید در آن بازیگر تربیت و نسل بعدی سینما و تلویزیون معرفی شود، گفت: سست بودن بنیان های مالی تئاتر موجب شد از این رسالت تئاتر دور بمانیم. این نمایش با همکاری گروهی از هنرمندان جوان تولید شده که اگر حمایت های آنها نبود نمی توانستم پای رسالت خود که همانا تئاتر با حضور جوانان با استعداد و با انگیزه است بایستم. این نمایش از 23 آذر به مدت یک ماه هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود. گفتنی است نمایش قرار که در پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت تندیس نمایشنامه را از آن خود کرد، با حضور بازیگران جوانی مثل سعید دشتی، رضا رباط جزی، سارا عباسپور و حمیدرضا معدن کن و همچنین بازیگر خردسال پارسا قره داغی به روی صحنه خواهد می رود.

گفت و گو درباره «قرار» مهرداد کورش نیا

بررسی «مونس» مهرداد کورش نیا

«قرار» مهرداد کورش نیا با شهدای غواص

من و مهرداد کورش نیا از انجمن سینمای جوان تا...

روایت کارگردان و نویسنده ساوجبلاغی از دروغ مقدس مادران


نوشته شده در  سه شنبه 94/10/1ساعت  11:5 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

 

آیین پنجمین سالگرد عروج حضرت استاد علی‌اشرف والی (1299 - 1389ش) عارف، شاعر، خوشنویس و هنرمند معاصر - جمعه 27 آذر 1389، ساعت 15 تا 16/30 - فرهنگسرای اندیشه، تهران، خیابان شمیران، بالاتر از چهاراه قصر، نرسیده به پل سیدخندان.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

والی وادی هنر

روح الله فردوسی

«کـه ای بلند نـظر شـاهباز سـدره نشین // نشیمن تو نه این کنج محنت آبــاد ست // تـو را ز کنگره عـــرش می‌زنند صفیر // ندانمت که در ایـــن دامگه چه افتادست» یازدهم دی ماه، مصادف با درگذشت استاد علی‌اشرف والی؛ نگارگر، خوشنویس، تذهیب نگار و نقاش برجسته ایرانی است. استادی که اندوختن تجربه ای به بلندای بیش از چهل سال فعالیت هنری، سبب شد تا به حد بالایی از آشنایی به شیوه کهن و کلاسیک نقاشی برسد و طرح ها و رنگها را به نیکی بشناسد و درک کند و خالق آثاری باشد که گاهی در فضای مکاشفه شکل می‌گرفت و به عینیت می‌رسید. استاد والی، شکوفایی هنری خویش را مرهون پایمردی و سایه دهی استاد اسماعیل آشتیانی است. استادی که شاعر، نقاش و ادیب معاصر ایرانی است و متخلص به «شعله» و از شاگردان مستقم و بدون واسطه کمال الملک بود و نهال هنری استاد والی، تحت مراقبت های استادانه اسماعیل آشتیانی بود که به کمال رسید و اکنون از او بعنوان آخرین پیرو مکتب کمال الملک نام برده می‌شود. ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 94/9/24ساعت  3:50 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 


آغاز اجرای نمایش مونس

تهیه اینترنتی بلیط

داستان نمایش: نمایش مونس بر پایه‌ای استوار است که چرا مادران دروغ می‌گویند؟ مسئله‌ای که کمتر در ادبیات نمایشی به آن پرداخته شده است. این اثر نمایشی کاملاً زنانه است. تمام بازیگران و فضای نمایش به دنیای آنان می‌پردازد. دیگر آنکه، نمایش لاین‌تک است، کل نمایش در یک صحنه واحد و یک رفت و آمد نوری در 75 دقیقه اتفاق می‌افتد. همچنین موضوعی را مد نظر قرار می‌دهد که کمتر به آن پرداخته شده است و به این توجه می‌کند که چرا مادران دروغ می‌گویند؟ ژاک پره ور می گوید: مادر می بافه پسر می جنگه، به نظر مادر این وضع خیلی طبیعیه. پدره چی؟ اون چیکار می کنه؟ پدره کار می کنه، زنش می بافه پسرش می جنگه خودش کار می کنه، به نظر پدره این وضع خیلی طبیعیه. خب پسره چی؟ پسره اوضاع رو چطور می بینه؟ پسره هیچی، هیچی که هیچی، پسره ننه ش می بافه باباش کار می کنه خودش می جنگه، جنگ که تموم بشه تنگ دل باباهه می چسبه به کار. جنگ ادامه پیدا می کنه و مادره  ادامه می ده می بافه، پدرم ادامه میده کار میکنه، پسره کشته شده و دیگه ادامه نمیده. پدره و مادره میرن گورستون، به نظر پدره و مادره این وضع خیلی طبیعیه، زندگی ادامه داره، زندگی با بافتنی و جنگ و کار، با کار و جنگ و بافتنی و جنگ، زندگی با گورستون. ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 94/9/21ساعت  5:44 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

 تعزیه را در محرم به دید مذهبی، در ایام دیگر به دید هنر نگاه کنید 

سیاوش توده فلاح (متولد اول تیر 1368) دانش آموخته کارشناسی رشته هنر اسلامی از دانشگاه هنر اسلامی تبریز و از هنرمندان کوشای شهرستان نظرآباد واقع در استان البرز است. اخیراً در دهمین جشنواره استانی سوگواره وفا (همایش تعزیه خوانان استان البرز) گروه تعزیه تکیه دولت به سرپرستی او مورد تقدیر قرار گرفت. توده فلاح در عرصه تئاتر هم فعال است. نمایش «بی مرگی» از جمله کارهای اوست. وی در گفت وگو با وب سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز درباره این نمایش گفت: بی مرگی داستان تلاش سه سرباز دوران جنگ است که در چاله ای اسیر شده اند و برای رهایی از آن چاره اندیشی می کنند. وی با اشاره به عوامل این نمایش خاطرنشان کرد: بی مرگی نوشته اصغر گروسی (نویسنده و کارگردان نظرآبادی) است که با بازی مهدی فتحی، جواد رنجبرزاده و جمال رنجبرزاده در دو بخش اجرای عموم و داوری به روی صحنه رفت.  وی افزود: علاوه بر این، علی علی نژاد (نورپردازی)، سیاوش توده فلاح (طراحی صحنه)، سیامک توده فلاح (دستیار کارگردان و طراحی پوستر) این نمایش را به عهده داشتند . وی ادامه داد: قرار بود این نمایش برای جشنواره تئاتر مقاومت آماده شود ولی به دلیل متن جذاب و پرمفهومی که داشت  برای جشنواره استانی تئاتر البرز آماده شد .این کارگردان افزود: نمایشنامه بی مرگی سال 88 نگارش و به صلاحدید نویسنده با اعمال تغییراتی در سال 91 بازنویسی شد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود به مهجور ماندن هنر در شهرستان نظرآباد اشاره کرد و گفت: برای این که شاهد ارایه نمایش های با کیفیتی از سوی هنرمندان نظرآبادی باشیم باید زیرساخت های لازم مهیا و حمایت های لازم از هنرمندان این رشته صورت بگیرد. سیاوش توده فلاح وبلاگ «تعزیه، هنر ناب ایرانی» را در سال 1388 راه اندازی کرده است. در بخش «بهترین حرف وبلاگ» نوشته شده است: «تعزیه را در محرم به دید مذهبی در ایام دیگر به دید هنر نگاه کنید.»

تصویری از نمایش بی مرگی...

نوشته شده در  جمعه 94/9/20ساعت  12:20 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

جنگ خودش را به من تحمیل می کند / فکر می کنیم حرف جدی را باید عبوس بگوییم

گفت و گو از: علی یزدان دوست 

نشست بررسی نمایش «مونس» با حضور مهرداد کوروش نیا نویسنده و کارگردان ساوجبلاغی، تینا بخشی بازیگر و طراح گریم و آزاده بخشی برنامه ریز این اثر نمایشی، در خبرگزاری شبستان برگزار شد. نمایش «مونس» که از چهارم آذرماه 1394 در تالار حافظ روی صحنه رفته، داستان مادری است که قصد دارد برای فرزند تازه از اسارت برگشته خود تدارک جشن ببیند. در این نمایش که تازه ترین تجربه مهرداد کوروش نیا در تئاتر جنگ است، سحرناز عباس زاده، ندا قربانیان، الهام شعبانی، سمیه برجی، مسیح کاظمی و تینا بخشی ایفای نقش می کنند.  در بخش اول این نشست به چرایی علاقه کوروش نیا به موضوعات جنگ پرداختیم و داستان شکل گیری نمایشنامه ی مونس را از او جویا شدیم.

 * قبل از اینکه درباره ی مونس بپرسم، بگذارید از اینجا آغاز کنیم که چرا بخش قابل توجهی از آثارتان درباره ی جنگ است؟

کوروش نیا: برای خودم هم جالب است که ده نمایشنامه نوشته ام و داستان شش تای آن به عوارض و مسایل جنگ بر می گردد. به هر حال جنگ پدیده ای اجتماعی است که در همه ی دنیا و در همه ی اعصار، رنج و تخریب همراه دارد. اگرچه مفهومی مقدس تر از دفاع کردن و مقاومت یک ملت برای حفظ ارزش ها و خاکِ میهنش نیست، اما خود جنگ جای دفاع ندارد و هیچکس نمی تواند آن را فی نفسه خوب بداند.

 * چرا برای بیان دغدغه های اجتماعی تان جنگ و بویژه جنگ خودمان را انتخاب کردید؟ این برای زیستی است که در دوران هشت ساله داشته اید؟

بله. اینکه چرا جنگ اینقدر در نوشته های من پررنگ شده، یکی همین است. شاید قابل توجه باشد که از شش نمایشنامه ی من از جنگ، پنج تای آن بیرون از صحنه ی نبرد است و به عوارض ناشی از آن می پردازد. عوارضی که من این ها را تجربه کرده ام. از هفت سالگی تا چهارده سالگی ام در جنگ گذشته و اگرچه فرصت حضور در جبهه را نداشته ام ولی شاهد پیامدهای آن بوده ام. این عوارض آنقدر بر زندگی ما اثر گذاشته که هرگاه به طرح نمایشنامه ای فکر می کنم، جنگ خودش را به من تحمیل می کند. من راجع به چیزی که درک نکرده ام نمی نویسم و جنگ چیزی است که در دوران نوجوانی ام که شخصیت انسان شکل می گیرد، تجربه اش کرده ام. ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 94/9/17ساعت  4:17 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

امیر ناصر رنجبر (متولد 1375) هنرجوی آموزشگاه کامکارها و نوازنده کمانچه گروه «ژاو» به سرپرستی سیاوش کامکار است. محمد معصومیان خبرنگار روزنامه ایران طی گفت و گویی با سیاوش و امیرناصر، این گروه موسیقی را معرفی کرده است. متن کامل این گزارش را در ادامه مطلب بخوانید. وبلاگ «ساوجبلاغ پژوهی» برای این هنرمند جوان و خوش قریحه ساوجبلاغی، توفیقات بیشتری را آرزومند است.

بداهه‌ هایمان به دل نمی ‌نشیند 

سیاوش کامکار متولد آبان 1368 است. البته با توجه به سن و سالش نمی‌شود حدس زد که تا امروز 4 آلبوم منتشر کرده و اولین کارش با نام «بارانی بر دریا» را در 14 سالگی ضبط کرده باشد. اما او از خانواده کامکارهاست و در این خانواده موسیقی مانند هوا جریان دارد. به بهانه انتشار آخرین کار آهنگسازی سیاوش و اولین آلبوم گروه «ژاو» با نام «رو» که او و دوستانش که همگی هنرجوی آموزشگاه کامکارها هستند آن را منتشر کرده‌اند، با سیاوش به گفت‌و‌گو نشستیم. احسان امامی نوازنده عود، نیریز کامکارنوازنده تار، مرتضی مومنیان نوازنده تنبک، امین جهانگیری نوازنده سنتور و امیر ناصر رنجبر نوازنده کمانچه دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند. در یک بعدازظهر بهاری به سراغشان رفتیم تا با سیاوش و امیر ناصر که متولد 1375 است و جوان ترین عضو گروه است، گفت‌و‌گویی داشته باشیم. متأسفانه در روز مصاحبه متوجه شدم دستگاه ضبط صدا خراب شده. مصاحبه در یک آموزشگاه موسیقی که سیاوش در آنجا تدریس می‌کند، برگزار می‌شد و  با توجه به قولی که داشتیم، سرقرار حاضر شدم. سیاوش با جدیت از ما استقبال کرد و من را به اتاقی برد تا آنجا باهم صحبت کنیم. اما وقتی مشکل دستگاه کوچک ضبط صدا  را به او گفتم با هم به استودیویی رفتیم که آلبوم را آنجا ضبط کرده بودند. گوشه استودیو در قاب کوچکی عکسی از جوانی استاد حسن کامکار با تمام کوچکی، بزرگترین قاب اتاق بود. سیاوش میکروفن را روشن کرد و با خنده گفت این هم رکوردر و آخر گفت‌و‌گو یک سی دی ضبط شده به من تحویل داد تا گوشه‌ای هم از هنر صدابرداری خود را به من نشان داده باشد. ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 94/9/16ساعت  7:30 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

گفت و گو با مهرداد کورش نیا نویسنده و کارگردان ساوجبلاغی

گفت و گو کننده: آریو راقب کیانی

درباره نمایش قرار

گزارش تصویری از نمایش قرار

عکاس: کامران چیذری

دانلود فایل صوتی

افتخاری دیگر برای شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد


نوشته شده در  دوشنبه 94/9/16ساعت  4:30 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

 

«قرار» مهرداد کورش نیا، برگزیده اول جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شامگاه 7 آذر 1394  در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم که به دور از سخنرانی های معمول مسوولان همراه بود هنرمندان و مدیرانی چون مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، حفیظ الله رفیعی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جواد جباری مدیرعامل بنباد روایت، محمد خزاعی مشاور دبیر جشنواره، علی اصغر خسروی دبیر سوگواره خمسه، سعید اسدی دبیر جشنواره تئاتر فجر، رحمت امینی رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، غلامرضا منتظری رییس سازمان بسیج هنرمندان، شهرام کرمی رییس مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، حمید جبلی، تاجبخش فنائیان، حسین مسافرآستانه، سیامک احصایی، مهرداد رایانی مخصوص، نیما دهقان، هاله مشتاقی نیا، رویا میرعلمی، برزو ارجمند، سیمین امیریان، حمیدرضا افشار، فرشید ابراهیمیان، سیروس همتی، مهرداد کوروش نیا، بهروز بقایی، احمد ساعتچیان، تعدادی از خانواده های شهدا و... حضور داشتند.

حسین پارسایی دبیر این دوره از جشنواره تنها سخنران مراسم بود که در سخنانی کوتاه از حضور مهمانان و مدعوین تشکر کرد و گفت: امشب آخرین روز جشنواره مقاومت نیست چون مقاومت ادامه خواهد داشت. همانطور که جهان اسلام مدت هاست با تدبیر و مقاومت جلوی استکبار جهانی ایستاده جشنواره مقاومت نیز امشب به پایان نخواهد رسید و ادامه خواهد یافت. وی ادامه داد: خوشحالم که به جای چند روز برگزاری جشنواره چند ماه این جشنواره تداوم یافت. جشنواره تئاتر مقاومت قصه خودش را از فروردین 93 آغاز کرد و با بیش از 1000 اجرای عمومی در 60 سالن نمایشی و در شهرهای بزرگ و کوچک ادامه یافت. من به سهم خودم از همه همکارانم تشکر می کنم و امیدوار هستم هم اکنون و بعد از پایان اختتامیه قلم ها بر کاغذ به استقبال دوره شانزدهم برویم.

در بخش نمایشنامه نویسی جشنواره، هیأت داوران ضمن تقدیر از دو نمایشنامه کلارینت نوشته سیروس همتی و 92 درصد زندگی نوشته عباس جانفدا آرا خود را به شرح زیر اعلام کرد: سوم: محسن عظیمی برای نگارش نمایشنامه 10 - 64/ دوم: علی میرزا عمادی برای نگارش نمایشنامه خاک، خون، نفت / اول: مهرداد کورش نیا برای نگارش نمایشنامه قرار.

گفت و گو درباره «قرار» مهرداد کورش نیا

«قرار» مهرداد کورش نیا با شهدای غواص

من و مهرداد کورش نیا از انجمن سینمای جوان تا...

وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی، این موفقیت ارزشمند هنری را به آقا مهرداد کورش نیا نویسنده و کارگردان ساوجبلاغی و همه فعالان فرهنگی و هنری شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد تبریک می گوید.


نوشته شده در  دوشنبه 94/9/9ساعت  5:0 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()

<      1   2   3   4   5   >>   >

فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]