سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

پاسداشت نخستین دارنده نشان درجه یک ایثار

حاج عباس علی نژادفلاح پدر چهار شهید گرانقدر ساوجبلاغی در شامگاه 2 آبان 1392 (شب عید غدیر خم) دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. اسدالله، غیاث علی، شعبان علی و رضا نژادفلاح چهار شهید این خانواده هستند. ایشان نخستین دارنده نشان درجه یک ایثار است. پیکر مرحوم نژاد فلاح از مصلای هشتگرد تا روستای خور تشییع و در کنار همسر و چهار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد. به مناسبت دوّمین سالگشت درگذشت شادروان نژادفلاح، بخشی از پیام های تسلیت را باهم مرور می کنیم:

- دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهوری اسلامی ایران

بسم ‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم. انالله و انا الیه راجعون. خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج عباس علی نژادفلاح، نماد راستین ایمان و مقاومت و پدر فداکار چهار شهید والامقام دفاع مقدس شهیدان قیاس علی، رضا، شعبان علی و اسدالله نژادفلاح موجب تألّم و تأثّر خاطر گردید. والدین فداکار و صبور شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگو و اسوه‌ های ابدی و جاودان برای جامعه ما هستند. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ذات باری تعالی برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همجواری با ارواح طیبه فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می ‌نمایم.


- آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام   

«انالله و اناالیه راجعون». خانواده مکرم شهیدان والامقام نژادفلاح. درگذشت ابوالشهدا حاج عباس علی نژادفلاح باعث تأسف و تألم خاطر گردید. آن پدر بزرگوار که به مصداق آیه شریفه قرآن کریم در «الحقنابهم ذریتهم و ما التناهم من عملهم» با فرزندان شهید خویش محشور و از پاداش صبر و استقامت در مجاهدت برخوردار می شود، از یادگاران تاریخ پرافتخار دفاع مقدس در بدرقه فرزندان و استقبال از پیکر خونین آنها و تقویت روحیه مردم در تشییع پیکرهای پاک شهدا بود. با تسلیت این مصیبت به خانواده، خاندان شهیدان و مردم استان البرز، علوّ درجات ایشان و چهار فرزند شهیدش را از درگاه الهی مسألت می ‌نمایم.

- دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم. درگذشت مرحوم حاج عباس علی نژادفلاح پدر بزرگوار 4 شهید سرافراز، موجب تاسف گردید. مرحوم حاج عباس علی نژادفلاح به واقع یکی از اسوه ‌های ایمان، ایثار و مقاومت در دفاع از ارزش ‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که توانست با شکیبایی و اعتقاد راسخ خود همچون دیگر خانواده ‌های شهدا بر عزت و افتخار این ملت بیفزاید و با تربیت فرزندانی سلحشور درس غیرت و عزتمندی را به جهانیان بیاموزد. اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت درگذشت مرحوم حاج عباس علی نژادفلاح که اینک در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفته، به خانواده محترمشان و ملت شریف ایران، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می ‌کنم.

- آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه

بسم الله الرحمن الرحیم. انا لله و انا الیه راجعون. گرچه وداع با پدران و مادران صبور و دلسوز شهیدان راه حق سخت و جانگداز است، اما درگذشت این عزیزان فرصت مغتنم دیگری برای گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری های جوانان این مرز و بوم و پاسداشت یاد شهدای سرافراز میهن اسلامی است. درگذشت مرحوم حاج عباس علی نژادفلاح پدر چهار شهید بزرگوار دفاع مقدس را که پس از عمری تلاش و فداکاری و تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام (ره)

خانواده معظم شهیدان والامقام نژاد فلاح رحمت الله علیهم. درگذشت مرحوم حاج عباس علی نژادفلاح پدر بزرگوار شهیدان عزیزی که خون پاک خویش را در راه اعتلای اسلام و ارزش های متعالی آن، تقدیم کردند موجب تاثّر شد. خداوند آن مرحوم را در زمره صالحین محشور نماید و به همه بازماندگان ایشان صبر و اجر عطا فرماید.

- سرلشکر محمّدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خبر ارتحال ابوالشهداء مرحوم حاج عباس علی نژاد فلاح موجب تألم و تأثر خاطر گردید. آن فقید سعید را همان بس که با توشه گران پارسایی و عشق به اهل بیت (علیه‌ السلام) در ایّام متعلق به امیرمؤمنان حضرت علی بن ابیطالب (ع) «عید غدیر» با لبیک به ندای «ارجعی الی ربک»، جهان سُفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سُکنی گزید. رحمت بی منتهای خداوند متعال بر او که هم خود از خیل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و هم در بیت ولایتمدار و پرمهرش خویش، فرزندانی مؤمن و سلحشور تربیت نمود و عاشقانه آنان را در صیانت از قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) به حضرت حق تقدیم داشت. اینجانب رحلت آن مرحوم مغفور را تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای وی علّو درجات و بهره‌مندی از غفران واسعه الهی و برای بیت بزرگوار و بازماندگان سوگوارش اجر جزیل توأم با عزت و سعادت مسئلت دارم.

- دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

بسمه تعالی. انّا لله و انّا الیه راجعون. ایثارگرِ پرافتخار، انسان مؤمن، صبور و خیر خواه، نماد ایمان، شکیبایی و مقاومت، آقای حاج عباس علی نژاد فلاح پس از عمری فداکاری در راه خدا، به زیارت معبود، باریافت. بی تردید، امروز، او در سرای باقی، با سربلندی و افتخار، میهمان چهار فرزند شهید والامقامِ خویش است. فقدان این اسطوره صبر و مقاومت را به قاطبه ایثارگران، عموم بازماندگان و نیز به مردم غیور استان البرز تسلیت می گویم و از درگاه حضرت حق، علوّ درجات آن مرحوم را طلب می کنم.

- سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین.

بسم الله الرحمن الرحیم.  انالله و انا الیه راجعون. درگذشت جانسوز اسطوره صبر و مقاومت، نماد سرشار از عشق به امام خامنه ای عزیز و مرد ایثار و فداکاری جناب آقای حاج عباس علی نژادفلاح پدر بزرگوار چهار شهید سرافراز انقلاب را به محضر مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداء، مقام معظم ولایت و آحاد امت شهید پرور به ویژه چشم و چراغ ملت - خانواده معظم و معزز شهدا - تسلیت عرض نموده و به بهانه عظیم تقارن این پرواز آسمانی با روز ولایت - عید سعید غدیر خم- ، شفاعت اول بسیجی عالم امام علی (علیه السلام) را برای ایشان خواستارم. یقیناً وجود چنین اسوه های پایداری حجت های آشکاری هستند بر تداوم خط مقاومت و مبارزه با استکبار؛ حیات سراسر ایستادگیِ از پولاد محکم ترشان دلیل متقنی است بر ردّ هرگونه سازش که بی شک باب هرگونه توجیه واهی را بر همگان مسدود می نماید. رحمت و غفران الهی را برای این پدر عزیز از درگاه  حضرت حق جلّه و علی مسئلت می نمایم.

- جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش

بسم الله الرحمن الرحیم. انالله و انا الیه راجعون. کوله بارى پر زمهر انبیا دارد شهید / سینه ‏اى چون صبح صادق، باصفا دارد شهید. این نه خون است اى برادر بر لب خشکیده‏اش‏ / بر لب خونرنگ خود، آب بقا دارد شهید. در سرزمین گلبرگ ‌های پرپر شده شقایق، همراه با سبزه ‌ها،‌ همنوا با ناله نسیم و جاری اشک شبنم، رو به قبله لاله ‌ها، باید سلام کرد. باید سلام کرد بر آنانی که در آخرین فراز زیارت نامه‌ خود به زیارت سبز‌ترین سیرت و سرخ‌ ترین صورت تاریخ نایل شدند. باید سلام کرد. بر زمزمه جاری رودها و رمل ‌های روان به خون آغشته، با پای برهنه، که این وادی طور شهیدان است. درگذشت جانسوز اسوه مقومت و ایثار، سرباز جان برکف ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) جناب آقای حاج عباس علی نژاد فلاح پدر بزرگوار چهار شهید سرافراز انقلاب را به محضر مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداء، مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا - تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای ایشان خواستاریم.

- سازمان دانش آموزی، خبرگزاری پانا 

 درگذشت جانسوز مرحوم مغفور حاج عباس علی نژاد فلاح، نماد شجاعت، صبر، استقامت و جوانمردی که با قلبی عجین شده به عشق ائمه اطهار (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زیستند و در تحقق باورها و اعتقادات والای خود چهار شهید والامقام را در 8 سال دفاع مقدس به میهن عزیزمان تقدیم نمودند و خود نیز با حضور در جبهه جنگ حق علیه باطل به مقام جانبازی نائل گشتند و مبدل به الگو و اسوه ای مردم ایران شدند، برای کشور عزیزمان غم انگیز و تاسف بار بود. بدینوسیله خدمت خانواده محترم ایشان و مردم شریف کشورمان این وداع سخت را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم مغفور علودرجات و همجواری در کنار ارواح پاک فرزندانشان و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

- دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق

انالله و انا الیه راجعون. خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج عباس علی نژاد فلاح، پدر گرانقدر چهار سرو قامت دلیر دفاع مقدس واصل و موجب تاثّر شد. اینجانب ضمن تسلیت مصیبت وارده به خانواده گرامی شهیدان نژادفلاح، علو درجات روح عرشی آن پیر مجاهد و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.



نوشته شده در  چهارشنبه 94/7/8ساعت  9:49 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]