سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

نخستین جشنواره تئاتر کهن دشت برگزار شد

برگزیدگان گروه های نمایشی پس از دو روز حضور و اجرا در نخستین جشنواره تئاتر کهن دشت معرفی شدند . به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، مراسم اختتامیه این جشنواره که به میمنت اعیاد شعبانیه و با عنایت به تاکید دکتر جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر عنوان سال تئاتر، با حضور مدیران استانی و شهرستانی، نویسندگان و هنرمندان حوزه های مختلف به ویژه تئاتر و در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد. در این مراسم علاوه بر تقدیر از گروه های شرکت کننده جشنواره از خدمات و فعالیت های ارزشمند رضا مهدی زاده به عنوان هنرمند تئاتر نظرآباد تجلیل شد. در این مراسم شریفی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان نمایش نظرآباد آن‌ها را پای ثابت اتفاقات مهم هنری استان دانست و به عنوان نمومنه تقاضای حضور هشت گروه در جشنواره تئاتر استانی را کم نظیر عنوان کرد.

رضا رنجبرکهن رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد نیز همراه با آرزوی موفقیت برای هنرمندان ابراز امیدواری کرد در صورت موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اجرای این جشنواره در جدول فعالیت های سالانه قرار گیرد. اسامی برگزیدگان جشنواره به این ترتیب است طراحی لباس: تقدیر از علی ورلشکی طراح لباس نمایش «رابطه جولیا و آلن» - در این بخش هیات داوران برگزیده ای معرفی نکرد / طراحی صحنه : تقدیر از طراحی صحنه نمایش «رابطه جولیا و آلن» ساناز تفخری – لوح سپاس و جایزه نقدی به اکرم احمدوند برای نمایش «رفتن به تئاتر»/ بازیگری زن: در این بخش هیات داوران فقط یک برگزیده داشت- لوح سپاس و جایزه نقدی به فاطمه علیزاده بازیگر نمایش «رابطه جولیا و آلن» / بازیگری مرد: در این بخش داوران بدون اولویت دو برگزیده معرفی کرد. لوح سپاس و جایزه نقدی به محمد نکویی بازیگر نمایش «رفتن به تئاتر» لوح سپاس و جایزه نقدی به امید آدینه بازیگر نمایش «رابطه جولیا و آلن» / نمایشنامه نویسی: ضمن ابراز خرسندی از تولید نمایشنامه توسط برخی گروه‌ها هیات داوران  هیچ برگزیده ای در این بخش معرفی نکرد / کارگردانی:هیات داوران در این بخش دو برگزیده بدون اولویت معرفی کرد. لوح سپاس و جایزه نقدی به مرتضی کریمیان کارگردان نمایش «رفتن به تئاتر» لوح سپاس و جایزه نقدی به حامد ناوشکی کارگردان نمایش « رابطه جولیا و آلن». گفتنی است  رضا رباط‌جزی، محمد کورش‌نیا و اصغر گروسی هیات داروی این جشنواره را تشکیل دادند.

بار دیگر مساله تغییر نام شهرستان نظرآباد

 وبلاگ ساوجبلاغ پژوهی: تلاش ارزشمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد در برگزاری نخستین جشنواره تئاتر کهن دشت تحسین برانگیز است.


نوشته شده در  دوشنبه 94/3/4ساعت  2:8 عصر  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست همه یادداشت های این وبلاگ
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز -1
رسانه ملی و تنوع فرهنگی و زبانی استان البرز - 2
پاسخ البرزپژوهانه به بی ادبی علیرضا پناهیان به ساحت پیامبر (ص)
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج -1
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 2
مطالبه ای درباره فرهنگسرای خط و تذهیب شهر کرج - 3
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود نسخه pdf کتاب های حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]