سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 

 

 

 

حسین عسکری، کتابشناسی ساوجبلاغ، کرج: نشر رهام اندیشه، پاییز 1383، 294 صفحه

در آغاز کتاب، شهرستان ‌های ساوجبلاغ و نظرآباد به اجمال معرفی شده سپس اطلاعات کتاب‌شناسی در خصوص منطقه‌ ساوجبلاغ ـ براساس الگوی استاندارد کتابشناختی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ـ ذیل این عناوین درج گردیده است: کلیات، اوضاع طبیعی و محیط زیست، جغرافیا، تاریخ و باستان شناسی، دین و مذهب، اوضاع فرهنگی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی، جامعه‌ روستایی و جامعه‌ شهری. پیوست کتاب نیز شامل فهرست منابع و آثار تاریخی و فرهنگی، فهرست نقشه‌ها، عکس‌ها، افراد و موسسات و نظایر آن است.

دانلود کتابشناسی ساوجبلاغ

_______________________________

 

حسین عسکری، علمای مجاهد استان البرز، کرج: نشر شاهدان البرز، 1397، 328 صفحه

در این کتاب با روش پژوهش اسنادی، زندگی، زمانه و آرمان های 74 تن از علمای مجاهد استان البرز تشریح شده است. آنان در 57 زمینه، مبارزات خود با استعمار، استثمار، استبداد، صهیونیسم، جریان ها و فرقه های ضاله در ایران و خارج از آن را سامان داده اند.

 دانلود کتاب علمای مجاهد استان البرز

_______________________________


حسین عسکری، بیداری دشت کهن، تهران: انتشارات سوره مهر، 1397، 424 صفحه

این کتاب، نخستین اثر درباره انقلاب اسلامی در منطقه تاریخی و فرهنگی ساوجبلاغ شامل شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد واقع در غرب استان البرز است. به جهت ارایه تصویری جامع از روند مبارزات انقلابی در منطقه ساوجبلاغ، سیر این فعالیت‌های مذهبی و سیاسی از روزگار قاجار پی گرفته شده و در ادامه براساس اسناد برجای ‌مانده، تصویری مستند از وضعیت اقتصادی و اجتماعی این منطقه در دوره‌ حکومت پهلوی ترسیم شده است.

دانلود کتاب بیداری دشت کهن

_______________________________


«نقد دل: گفت و گو با دکتر یوسف فضایی»، گفت و گو: حسین عسکری، تهران: اداره کل آموزش فرهنگی و اسناد دانشگاه آزاد اسلامی، زمستان 1393، 108 صفحه.

 این کتاب، حاصل گفت و گوی حسین عسکری با دکتر یوسف فضایی (استاد بازنشسته ادیان و عرفان دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج) است که در شمارگان هزار نسخه به چاپ رسیده است. «نقد دل» دوّمین جلد از مجموعه سیمای فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی است.

دانلود کتاب نقد دل

______________________________



به زودی در اینجا بارگذاری خواهد شد
 

روستازادگان دانشمند: نام‌آوران روستای نجم‌آباد استان البرز/ نویسنده حسین عسکری؛ با مقدمه دکتر سیف‌الدین نجم‌آبادی، دکتر حکمت‌اله ملاصالحی؛ ویراستار اسماعیل آل‌احمد؛ [برای] دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی (استان البرز). تهران: شرکت انتشارات سوره مهر، 1401، 408 صفحه.  

 


نوشته شده در  دوشنبه 98/7/8ساعت  9:11 صبح  توسط حسین عسکری 
  نظرات دیگران()


فهرست مطالب وبلاگ البرز پژوهی
کتاب «تاریخ هشتگرد» منتشر شد
خاطره اسماعیل آل احمد از استاد دکتر یوسف مجیدزاده
دانلود پنج کتاب از حسین عسکری
کانال تلگرامی و صفحه های اینستاگرام و آپارات البرز پژوهی
شناسنامه وبلاگ البرز پژوهی
[عناوین آرشیوشده]
 
<